Zdjęcia Ślubne w Górach – Kasprowy Wierch

Dawno nie było żadnego wpisu pełnego zdjęć więc najwyższa pora odrobine nadgonić zaległości 🙂 Na dobry początek kilka zdjęć z przepięknej sesji ślubnej na Kasprowym Wierchu w Góralskim Klimacie.

Para Młoda wykazała się odwagą i wielką dozą zaufania do osoby fotografa więc miałem przyjemność wybrać się na Kasprowy Wierch nie w pełnym blasku słońca lecz w mocno pochmurną pogodę. I mimo że powszechnie się uważa że na zdjęcia ślubne w górach lepiej wybrać bezchmurny dzień to ja jednak wolę na sesji mieć niebo lekko przełamane chmurami.

zdjecia slubne w gorach kasprowy wierch sesja w tatrach

Zdjecia ślubne w górach Kasprowy Wierch, sesja w Tatrach, Zakopane

A dodatkowo Młoda Para na zdjęcia wybrała się w tradycyjnych strojach Góralskich więc myśle że z pogodą trafiliśmy idealnie 🙂 Oczywiście za nim wjechaliśmy na Kasprowy Wierch mieliśmy pełno wątpliwości, wjeżać czy nie, chmury ostro goniły i momentami całkowicie przysłaniały widok na góry.

Kiedy wjechaliśmy kolejką na górę okazało się że intuicja mnie nie zawiodła. A pogoda przygotowała dla nas niezwykły spektakl. Nie ma na co czekać bo w taką pogodę w górach nigdy nie wiadomo co będzie za kilka minut. Więc jak najszybciej trzeba było skorzystać z tego co pogoda dla nas przygotowała.

Chmury były w nieustającym ruchu, to zatrzymywały się na krawędzi grani, to schodziły w dół przysłaniając Tatry aby po chwili podnieść się wysoko odsłaniając doliny. My konsekwentnie realizowaliśmy pomysły na zdjęcia. Co by nie mówić góry były dla nas łaskawe.

W drodze powrotnej do stacji kolejki na Kasprowym Wierchu zatrzymaliśmy się jeszcze na kilka zdjęć.

Więcej zdjęć z moich sesji ślubnych w górach można zobaczyć tutaj Orla PerćSzpiglasowa Przełęcz i SiklawaMorskie Oko.